woensdag 8 mei 2013

Caftan Femmes du Maroc 2013









Het jaarlijkse spektakel van het dames tijdschrift Femmes du Maroc heeft dit jaar als thema vrouwelijke legendes. De ontwerpers voor deze show moesten zich door dit thema laten inspireren. Wij laten ons natuurlijk weer inspireren door wat we zien, wat mij betreft waren het weer veel oh's en ah's en geweldig handwerk. Als ik toch eens zo'n caftan mocht bezitten..... Natuurlijk zijn er ook de minder draagbare creaties, zoals de hele korte caftans met rokjes?!! Zie ook de foto's. 

Heb je de show gemist, hierbij de link om het terug te zien caftan 2013. Laat me weten van welke ontwerper(s) je onder de indruk was. 

Hier een impressie: 




















2 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik ben persoonlijk voor die iets meer traditionele kleedjes met een (moderne) twist. Sommige dingen zijn niet echt draagbaar, maar ik noemt dat dan haute couture ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zeg je goed, dat noemen we dan haute couture, maar zelfs daar kan je ideeën van opdoen. De sfifa, hoe de stof is gebruikt, combinatie van kleuren etc.

      Verwijderen